View Single Post
nordaførr
Trådstarter
13
Sitat av Vaffelfjern Vis innlegg
Støtter ideen om at han har mistet aut. til å skrive B-prep. Hva faen liksom, sykt usaklig melding å få av legen btw.

Skift lege nå. Til en gammel ringrev. Helst i 60-årene. De ble utdannet mens benzo enda var hellig medisin.
Vis hele sitatet...
Er så skeptisk til og bytte lege, lange ventelister og man vet aldri i denne lille drittbyen hva slags lege man får

Trenger smertelindring fordi jeg har økt smerte pga noe i livet som får meg i en destruktiv tankegang, i tillegg blir jeg helt forandret av klasehodepinen, sambo kjenner meg nesten ikke igjen..

Så har jeg heller ikke fått resept på Vival, hvis han bråstopper den nå så blir jeg innlagt og det har jeg ikke tid til. Har kontaktet legesenteret siden Mandag, og de gir beskjed til legen min men han ringer eller kaller meg ikke inn til time, hva faen skal jeg gjøre?

Alt blir bare verre av legestyret i tillegg til en straffesak som tærer på meg. Noen som har tips til hva jeg kan gjøre? Har sendt inn klage til pasientombudet og fylkesmannen men tar jo tid. Har ikke tid...