View Single Post
Sitat av dåven Vis innlegg
Er'u gutt eller jente?
Vis hele sitatet...
Jente
]

Sitat av tasmus82 Vis innlegg
Når det kommer til dette med intelligens, så er det gjerne en ting du legger merke til, for ditt syn på verden vil gjerne være ganske annerledes enn det som folk flest har. Du vil også gjerne merke at du kan se løsninger på problemer som mange andre ikke helt klarer å se forbi.

Men hvis det er dette med kjæreste som ligger i bunnen av dette med ensomheten, så går det jo an å løse dette bare delvis. Nå er ikke jeg på noen måte en ekspert på dette med kjærlighet eller forhold, men det jeg tenker du kan gjøre er å bruke Tinder eller sosiale medier til å bli kjent med noen av det motsatte kjønn sånn at du kan få muligheten til å flørte litt. Det å finne seg en kjæreste er uansett noe du burde gi den tiden du trenger på å finne noen som oppriktig bryr seg om deg og hvor det er skikkelig bra kjemi, sånn at du kan fint gjøre dette selv som situasjonen hjemme ikke tillater det.

Og forresten siden du nevner dette med hjemmesituasjonen og at den ikke tillater deg å ha en kjæreste. Hvis du opplever vansker hjemme på en måte sånn at noen behandler deg dårlig så håper jeg du velger å si fra til noen. Ofte er det sånn at den type problemer ikke går over av seg selv sånn at det beste er å komme seg unna den. Det du kan gjøre om du opplever den type problemer er å kontakte lege, helsesøster, barnevern eller politi. Alle disse instansene kan hjelpe deg og gi råd i forhold til en vanskelig hjemmesituasjon, og de kan også gripe inn sånn at du kommer deg unna den om det må til.

Ikke meningen å blande meg oppi dine saker altså, men jeg har hatt min barndom jeg og, og jeg skulle ønske noen hadde sett nok til å ta meg vekk fra det jeg opplevde.
Vis hele sitatet...
Tusen takk, takk som blander deg! Kloke ord aom kommer til å sitte. Takknemelig
Sist endret av CrumblingPlush; 21. mars 2023 kl. 01:08. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.