View Single Post
Nå vet ikke jeg hvilken verden det der er, så det er godt mulig det er et snev av omsorg og respekt der, men sånn som jeg har opplevd verden så synes jeg du skal sørge for å ha en eller flere mannlige venner inne i livet ditt som du kan ta kontakt med om ting går litt galt. Jeg har jo pratet med eskorter tidligere som bare synes at det var en livsstil som passet de, så du er jo ikke alene om dette, men selv tenker jeg at det finnes også en god del farlige og forstyrrede mennesker rundt om sånn at det vil jo alltids være en fare for å møte på noen av disse.

Selv synes jeg det er litt trist når jeg leser sånne ting, for jeg føler at sex er en privat og personlig greie. Det er gjerne noe man gjør når man virkelig liker noen, og ikke bare for penger. Jeg håper virkelig dette er ting som går utover selvverdet og selvtilliten din i årene som kommer, og at det er et valg du fint kan stå for.

Når det er sagt da, så vil jeg også legge til at om jeg skulle hatt en psykolog, så hadde jeg foretrukket at det var en psykolog som hadde levd litt.