View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Dette var litt vrient... jeg har mange kandidater og flere av de kvalifiserer seg til verdens verste dag /hendelse
Det får holde med en av topp 3 verste som har hendt

Jeg og samboeren oppdaget vi hadde bare litt dop igjen til helga, jeg ringte og ordna og dro ut for å handle mere. Tok meg fort ett par timer før jeg kom tilbake og fant samboeren i sofaen. Hun hadde tatt fra det siste vi hadde igjen og det endte i overdose.
Akkurat i det jeg sitter og kjører HLR med det jeg greier så kom søsteren hennes på uanmeldt besøk og går rett inn i kaoset med og kjøring av hjertekompresjoner og det lå sprøyter og spisser på bordet sammen med dopet.

Ambulansen kom og skyndt seg til sykehus, jeg fikk ikke sitte på med de så jeg måtte kjøre etter selv.
Ble stoppet av en politi patrulje på tur til sykehuset, de skulle absolutt ransake bilen og meg sånn ut av det blå. Fikk ikke forklart situasjon hav som foregikk osv.
De fant dop og brukerutstyr, ble kasta på håndjern og satt på glattcelle i nesten 2 døgn.

Når jeg slapp ut fant jeg ut at hun ikke klarte seg og er nå død.
Da gikk jeg fra rusmisbruker med kontroll i helgene og onsdags ettermiddag / kveld til og bli en hardcore møkka junkie som slutta og møte eller si noe på jobb og valgte dop foran alt annet i livet i 8 år.
Fikk heller ikke komme i begravelsen for et siste farvel.