Sitat av
Anonym bruker
Jeg har brukt heroin i 3 år nå. Jeg vil ikke si det er det beste, det er et av dem, men ikke beste. Jeg har brukt det kanskje 1-10 ganger i året, noen ganger med perioder som varer 3-5 dager på maks, aldri opplevd abstinens eller avhengighet.
Men det har endra seg litt. Sist jeg brukte heroin, var det amazing, jeg har pleid å sniffe, da har jeg tatt en stor linje, hvert rusa en hel dag, men sist gang, var det røyking, jeg smelte litt i folien, tok trekk på trekk, fikk god form, den forsvant raskt, kanskje på en time, røykte mer mer mer, følte meg amazing, doserte hele tiden, aldri følt meg bedre, og siden har det vært et heavy rus sug, og jeg har brukt heroin av og på i over 4 uker nå, jeg vil fremdeles si jeg har kontroll, med pauser. Men jeg tror selv jeg er i ferd med å miste den, det er i hvert fall en risiko.
Er 23 prøvde heroin som 18 åring og jeg er en fungerende heroin og subutex bruker. Jeg ar jobb et sosialt liv, kjæreste og mange streite venner som ikke vet en ting.
Jeg hater å si jeg har kontroll fordi det er det alle tror, før det går til helvette. Jeg føler meg dum siden når jeg prøvde heroin så tenkte jeg at de som var avhengige var bare svake mentalt. Jeg tenkte at jeg er psykisk sterk det er å bare ikke ta det. Nå sitter jeg her 5år senere og jeg er i en 24/7 krig med meg selv.
Er jeg ferdig på jobb så er det ofte jeg ser på bussen og det er denne dra kampen. Stikke hjem, trene, game etc eller dra til byen og fikse meg en kvarting. De fleste gangene drar jeg hjem, da jeg logisk kan forstå at jeg ikke kan ta dette driftet hver dag. Hjernen min skjønner dette er en farlig sti, men så er det liksom ikke noe konsekvenser av å dra en lisse i nesa. Jeg får ikke nedtur som på speed, jeg blacker ikke ut og våkner i en glattcelle som på benzo jeg får ikke noe hangover. Hele tida så prøver jeg å rettferdiggjøre å ta det.
Jeg skjønner nå hvordan folk er villige til å kaste alt vekk for dette dritt stoffet. Hodet mitt holder aldri kjeft om det. Jeg har faktisk skutt det et par ganger, men jeg syntes ikke det var noe bedre enn å sniffe. Jeg trengte en mindre mengde, men å spare hundrelapper men risikere infeksjoner, sepsis og kollapse årer er ikke verdt det for meg. Iv varte også kortere og jeg tror at når mann sniffer så går en del til magen og så levra som konverterer det til metaboliter som føles bedre. Jeg har spist heroin mange ganger og det funker fint.
Jeg er dog bare en krise unna å bli totalt junkie. Har jeg en vanskelig dag så er det ofte jeg tenker heroin og krigen i hodet trappes opp. Noen ganger vinner jeg og noen ganger ikke.
Jeg anbefaler deg å stoppe nå. Jeg klarer ikke stoppe, jeg er ikke fysisk avhengige men psykisk så er jeg like hekta som de som går på sprøyte rommet. Jeg har klart noen mnd uten mest for toleransen men jeg teller ned dagene.
Denne posten har blitt for lang nå, men kort fortalt nei du kan ikke bruke heroin kontrollert. Jeg kjenner flere som er i min posisjon, folk som tar det jevnlig men ikke daglig som er i denne krigen. Det er psykisk ekstremt belastende og alltid ha denne skrikende stemmen som sier ta opiater. Jeg har vurdert selvmord flere ganger da et liv uten heroin også er like søppel som et liv med det.
Vil du prøve heroin for nysgjerrigheten skyld så er du nok som jeg var når jeg var 18, en psykisk sterk macho som ikke er som de andre blah blah så 5 år etter på så er du enten i lar, på gata eller som meg en kar som har blitt knekt psykisk å