View Single Post
Sitat av mentalmelt Vis innlegg
Det første jeg tenkte når jeg leste dette var at jeg synes trådstarter hørtes ut som en slitsom og irriterende person å være med, eller møte på byen. Hun fremstiller faktisk seg selv slik, noe som tyder på at hun ikke pynter så voldsomt på historien.
Vis hele sitatet...
Tja...
  • Var "veldig full"
  • Fikk mange advarsler fra vaktene på utestedet
  • Ble til slutt kastet ut fra utestedet
  • Er plagsom mot andre i taxikøen
  • "Blir veldig oppgitt" (kjefter og lager bråk?) når hun ikke får hente veska
  • Får beskjed av venninna si om å "skjerpe seg og roe seg"
  • Må roes ned av venninna i taxien, for venninna "vet hva hun skal si og hvordan for å roe" TS når hun har "glass for mye"
  • "Knuffer litt borti" venninna (AKA fysisk utagering?)
  • Må fysisk dras bort av to politibetjenter
  • Slår og sparker "veldig mye" på døren inne i politibilen
Ganske ærlig om hvor full og utagerende hun var ja.

Du tror ikke kanskje du leser innlegget gjennom et filter som gjør at du leser det på en måte som stiller politiet i dårligst mulig lys? Listen over kan kanskje bidra til å balansere dette noe. Du var jo så opptatt av at alle andre synset om dette, men du er liksom den som sitter på den objektive sannhet?

Sitat av mentalmelt Vis innlegg
Men ærlig talt. 14.000 i bot for å knuffe på venninna si i taxikøen?
Vis hele sitatet...
Først skryter du av hvor ærlig hun er, og så nevner du ikke alt det andre i innlegget hennes? Kanskje listen min over vil hjelpe igjen. Hennes egen historie viser jo at det slett ikke bare er snakk om litt knuffing i en taxi. Her er det en lengre forhistorie, og i følge TS selv har politiet fått med seg mye av dette.

Sitat av evo13 Vis innlegg
Jeg vet at det er glattcelle, men er det ikke lov å få vann en gang? Jeg har også tidligere hørt at man må bli sett på av helsepersonell om man er i stand til å være på glattcelle.
Vis hele sitatet...
Vann skal du ha. Men hvis man er utagerende og hysterisk er det ikke sikkert det fremstår som særlig hensiktsmessig.

Helsepersonell er ikke nødvendig for å ha noen på glattcelle. Det er bare hvis det er en reell grunn til en helsemessig undersøkelse.

Sitat av evo13 Vis innlegg
Når du også skriver at det var tydelig at jeg burde fjernes fra byen så forstår jeg ikke hvorfor de ikke tok meg inn når de så meg første gangen? Var det virkelig nødvendig å komme å ta meg når jeg sitter i en taxi, klar til å reise hjem?
Vis hele sitatet...
Det er jo en vurderingssak. De ønsker som regel ikke å ta med folk inn hvis det ikke er helt nødvendig. Men da de så at du ikke klarte å beherske deg i taxien så anså de vel at nok var nok, og at de faktisk måtte gripe inn for å sette en stopper for det hele. Hvem vet hva du hadde laget i stand av bråk og lignende hvis de ikke hadde grepet inn.

Det var jo ikke bare deg og venninna di heller. Taxisjåføren var der. Han kunne blitt et offer for utageringen din. Politiet skal faktisk også beskytte taxisjåfører, tro det eller ei.

Når det gjelder det å klage på forelegget så er det nok gitt etter faste satser. Tror neppe det blir noe rabatt.
Sist endret av hemmeligegreier; 15. januar 2017 kl. 00:12. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.