View Single Post
Sitat av tennbrikket Vis innlegg
interessant lesing. Kan jeg spørre hvor mye du hadde i egenkapital? Å leie ut til kompiser tror jeg heller ikke blir noe problem. Hadde vært morsomt å prøvd å hatt ett sånn møte med banken for å vise frem planen min. Føler selv at den ikke er helt idiotisk med tanke på satsinger kommunen gjør osv. I tillegg til gå avstand til jobb, så vil jeg heller ikke ha noen bil-utgifter, noe som kanskje burde være en + i margen for banken. Problemet er vell at jeg kan fort bli stemplet "nei" med en gang, bare jeg viser fram hva jeg har utbetalt.

hvis noen er nysgjerrig så var dette huset jeg så på. http://m.finn.no/realestate/homes/ad...nkode=85883910 Dette er jo uansett solgt om 3-4 år når det i det hele tatt hadde vært aktuelt for min del. Følte hvert fall dette dekte alle mine behov.
Vis hele sitatet...
Jeg hadde en egenkapital på 360 k, og kjøpte huset for 2,4 mil. Jeg var i litt samme situasjon som deg, så etter hus med 3 soverom, med god beliggenhet og enkelt å leie ut/selge videre. Det du har sett på virker jo perfekt! God standard også, du trenger jo ikke å pusse opp noen ting. Det virker som et lurt kjøp, jeg håper du ender opp med noe lignende når du kjøper.