View Single Post
Newbie
Unicorn's Avatar
Trådstarter
12
#SpiritLion
Synd du ikke skjønner noe. Jeg skryter ikke av yrket eller prøver å tvinge dere til noe. Jeg sier bare sannheten og hva jeg tenker og føler rundt det, og ønska å høre deres respons. For de som ikke jobber i andres munn vet jo lite åssen det faktisk står til generelt hos folk, så jeg bare opplyser, at det er noen forhåndsregler man burde ta. Men er jo opp til den enkelte og jeg vet at et sånt spørsmål kan ødelegge mooden. Det er jo litt som å ha one night stand uten beskyttelse og krysse fingra for at ingen av dere bærer på noe smittsomt. Ville du ikke spurt først liksom, for å være på den sikre side? Hvorfor bli fornærma om dama spør deg om det?
Jeg tenker de fleste som jobber som tannpleie/tannlege har dette, åssen den andre personens tannhelse er, i bakhodet når de kysser med fremmede.

#Svartbak
Haha du ser på dette som en nevrose xD Det er å overdrive litt. Hadde du sett det jeg har sett, hadde du nok nølt litt før du klina tenker jeg. Tro meg, de fleste tannhelsearbeidere er ikke alltid flinke til å ta vare på tenna sine sjøl..Flere som både røyker og snuser. Så ja, blir litt motsigelser, ironisk.
God oral helse har alltid vært veldig viktig for meg, fra jeg var liten. Så å høre om, og faktisk direkte se/behandle, folk som sjeldent pusser og spiser svært usunt, sjokkerer meg (går jo igjen og igjen. og ikke alltid pasienter gidder å endre no, sjøl hvor alvorlig diagnosen er). Så ja, jeg har vanskelig med å forstå hvorfor folk ikke tar bedre vare på tenna sine. Er jo ikke så mye som skal til.
Derfor jeg syns det er fascinerende at dere kan bare hoppe i det og kline til, det hadde ikke jeg klart (på samme måte å tvinge i seg noe man ikke liker).
Lik som dårlige tenner er turn-off, er sunne og fine tenner turn-on. Så kan si jeg har fetisj for det. Ser jeg noen med vakkert smil får jeg lyst til å studere nærmere^^' Akkurat på samme måte som med muskuløse kropper får jeg lyst til å kjenne og se på nærmere. På samme måter gutter ønsker å ta på og føle jenter med fine former.

#Kristiano
Jeg er ikke typen som liker one night stands og fester ikke lenger nå for tida. Så har ikke kommet opp i denne situasjonen ennå. Hadde en kjæreste som ikke hadde no i mot det da. Personen som ender opp med meg får sikra gratis tann- og kroppssjekk resten av livet xD
Haha vel med bdsm så kan jeg binde deg fast i en seng eller stol, naken, så du ikke får stridt imot. og jeg kan sette på en cheek retractor eller mouth gag. så kan jeg tease deg (med dine fetisjer i betraktning) mens jeg inspiserer her og der. Jeg er mer en S enn en M i senga. Jeg lurer på om erotisk roleplay tannpleier-pasient hadde hjulpet mot tannlegeskrekk..? Med xkjæresten min pleide jeg å ligge naken oppå ham og teasa mens jeg titta, eller han lå oppå meg. Har også et usb mikroskop vi brukte (det er ganske handy, bruker den til mye anna). Kroppen er ganske fascinerende så er spennende å kunne studere den på nært hold.
Godt du tar vare på tenna dine! Blir glad av å høre sånt hehe