Tråd: Skyte heroin
View Single Post
Sitat av drittsekken Vis innlegg
hva?
alltid hatt lyst til å høre rapport på hero, som er litt mer detaljert enn "du blir dopa som faen.."
HVIS jeg skulle prøve hero, måtte jeg være døende. jeg tror ikke jeg kunne kontrollert stoffet.
Vis hele sitatet...
Hører mye av den der. Skal prøve det på dødsleie-talen.
Heroin er jævla kompliserte greier. Gir deg noen av de beste opplevelsene, men vil også, alltid, gi deg de jævligste.
Tenker selv, noen ganger, at jeg aldri burde prøvd. Og hvis noen snakker om at de vil prøve sier jeg alltid det samme: Ikke gjør det med mindre du har ingenting å tape. Jeg hadde ingenting å tape når jeg prøvde (ingen kjæreste, familie, venner). Men de fleste andre mennesker har mye å tape. Og de burde holde seg unna.

Heroin er (som) et forhold. Du blir avhengig over hvor bra det føles, og du tror du skal dø når hun forlater deg.

Jeg tror at hvis du først prøver heroin vil det følge deg resten av livet. Uansett. Du må leve resten av livet ditt å kjempe imot å ta det, eller ta det og leve det livet der.

Skal ikke si noe om rusen. Finnes nok av tekster om det. Men jeg kan si at ingen av tekstene beskriver det særlig godt. Heroin-rus er ubeskrivelig. Som kjærlighet er det OVER ord, selv den beste poeten kan ikke si det med ord.

Det beste jeg kan si som beskrivelse er å sitere en mann William Burroughs traff i fengsel: "This stuff is worth going to prison for"