Tråd: Skyte heroin
View Single Post
Okey hør her det du gjør er at du kjøper askorbinsyre, en 2 ml pump, en 12"kanyle eller 16", så deler du opp kvartingen din i 3 deler, og tar 1/3 del oppi en skje, så trekker du opp kaldt vann i pumpa fra springen (litt over halvfull, litt over 1 ml) så tar du og heller 1/3 av minusen oppi en dyp spiseskje, og spruter oppi vannet fra pumpa, deretter tar du en liten klype askorbinsyre (eller sitronsyre-pulver som du kan få på dagligvarebutikken i pose), ikke ta mye av noen av delene bare noen få korn. Så koker du oppp under skjeen med en stormlighter, vanlig lighter eller hva du hvil forsiktig til du ser heroen begyner å løse seg opp i vannet, ikke kok for lenge bare akkurat til heroen er løst opp. Så tar du og ruler en liten ball med bomull hardt sammen og slepper den oppi brygget ditt og presser enden av pumpa ned i bomulls-dotten mens du trekker sakte opp og så knipser du litt på pumpa sånn som de gjør på film og passer på at det ikke er noen bobbler eller luft oppi, så setter du på kanylen og smeller hele greia i armen din, så kan du gjøre det samme vis du føler behov for det med en ny 1/3 av dopet ditt, jeg vet ikke hvor rent dop du har men er du førstegangs sprøytebrukers så burde du være veldig forsiktig, første gang jeg fikk heroin i armen overdosa jeg på flekken, fyren som satte den på meg fikk ikke pressa stemplet halveis inn en gang før alt ble svart og jeg våkna opp midt på brosteinen ved oslo s med ambulansepersonell rundt meg og motgift i armen. Det er farlige greier og har flere kompiser som har død av det, pluttselig en dag lever du, pluttselig er du død... det er en tynn-tynn tråd mellom leve og dø vis du er en uerfaren heroin missbruker som setter det med sprøyte, HVER FORSIKTIG.