View Single Post
Nykter rusavhengige
PapaMarathon's Avatar
Trådstarter
766
Sitat av Imawesome Vis innlegg
Heldig hvilken helseregion tilhører du? jeg tilhører helse-midt, de er notorisk for å være kontrollerendes og er svært glad i å utøve mye makt på deres brukere. gleder meg til å komme meg ut av dette og medikamentfri, enn så lenge har jeg valgt LAR grunnet tidligere dødelige overdoser ene etter den andre, det har virkelig vært livreddende medisin! Man må vel bare bite tenna sammen
Vis hele sitatet...
Valgte lar siden jeg fikk metadon fra jeg var 19-26.
Og brukte mye heroin i tillegg og selvfølgelig OD.

Var nykter. 3 år uten LAR, men sprakk et par ganger så valgt å begynne PÅ LAR i Norge.

Tidligere lar var i Danmark for min del.

Der var det alt for liberalt og ingen kontroll.

Setter pris på kontrollen de har her

Man føler de følger med og man har mindre rom til å ruse seg å kødde det til på.

Men nå har jeg vært meget motivert hele veien. Ble lei av opiater som 25 åring liksom, men enda ikke helt ferdig med ettervirkningene.


Nedtrapping til 10mg
Ja folkens, ette rro falske alarmer kan jeg konstantere jeg abstinensfri og er på første dag med 10 mg.

Fikk med en respekt på Imovane viss jeg får dårlig søvn.

Tok også nebido injeksjon i går så nå er det fullalada på alle plan.


Siste jobndag før ferien er i morgen, men lurer på å ta en dag fri egentlig. Ungene og dama skal vekk en tur og er deilig å få slappet av.

Min svoger jeg skreiv om før er på besøk Igjen, men i dag ble jeg glad for å se han å satt meg ned å snakket med han en god stund om trening og kosthold og frisø jobben hans osv.

Koselig kar, når han er koselig er jeg i god form og har det bra.

Heldigvis er jeg flink til å tilgi folk og veit han har gjort alt for å passe på søstera si så vet det ikke har vært slemt gjort.

Han har jo kjøpt dyr barnevognen og masse klær til ungene og hjulpet oss så skal ikke klage.

Tok en imovane i går siden jeg sovne 1900 og naboen vekket meg igjen med tramping.


Tok en imovane og sovnet til kl 08åå. Kjempe deilig med 13 timers søvn.

Trengre det etter to netter med litt dårlig søvn.
. Satser på å stå stille over helgen på 10 mg og se om jeg kan gå med mer.

Har nå 8mg strips og 2 mg strips.

I reserve har jeg 1x12mg og 3x8mg, samt noen ekstra 2mg, når jeg får trappet ned.


Mulig jeg kan få noe sobril, men vil ikke ha de enda siden jeg kan finne på å lage en unskyldning for å trenge dem før jeg egentlig trenger det.


Sliter litt med at jeg tok imovane i går men jeg har lov til det og er ærlig om det så skal kun ta de når jeg har sovet godt.


Har missbruk dem IV før så vet jeg må passe på. Tror ikke jeg trenger de i natt