View Single Post
Nykter rusavhengige
PapaMarathon's Avatar
Trådstarter
766
ja så de både 2mg.

en dose varer lenge.man kan feks ta dobbel dose og hoppe over 3n dag.min erfaring sier jeg må. ta høyere dose e dag så er man friskere de neste 2/3 dagene med lavere dose siden buprenorfinen varer lengre...

funker for meg. kanskje psykisk, men føler det kan hjelpe. kjenner heller ikke stor forskjell når jeg er under 2mg. da er jeg dårlig uansett om et er 2 eller 1mg.

kanskje lettere nå pga fysisk og mental form som er mye bedre enn noen tidligere nedtrapping. samt null sidemissbruk.

Første kneika?

Er dette første kneika?

I natt sov jeg dårlig.

Selv etter 2.5 timer med intens styrke trening på 5x5 program med kun tung løft og 2 møter tidligere på dagen fikk jeg ikke sove.

Det kan være at naboen som hadde besøk og to små barn som trampet rundt over oss klarte å irritere meg nok i går kveld til at jeg ikke fikk sove og at dårlig søvn og irrtiajson før søvnen har satt sine sport i dagen min.

Er litt små klein, irritert og hodet fungerer ikke optimalt. Litt treig og lei av folk, men det går greitm

Mange romler og har tatt med protein kake, havregryn og lsksemiddsg jeg hsr spsit så ærnæringsmessig er det jo topp mat.

Blir jeg ikke bedre drar jeg litt før.

Skal se om jeg orker å fullføre 5x5 bein og armer etter jobb, viss ikke sykler jeg bare hjem i 4 tiden og tar en velfortjent hviledag.
Sist endret av PapaMarathon; 10. juli 2019 kl. 12:29. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.