View Single Post
Sitat av yomomma Vis innlegg
Jeg er veldig enig at det beste rådet er å skjerpe seg, og jeg har en god kompis som nettopp snakka om dette da de fleste jeg kjenner "trøsta" meg. Han sa det er ikke noe synd i meg, jeg er her for en grunn, og at hvis jeg ruser meg blir det ikke noe bedre uansett. Det blir verre. Jeg har lært mye med alderen at det å lage unnskyldninger og syns synd i seg selv, er det verste du gjør for å rettferdiggjøre rusbruken.

Det går bedre i dag, men det er selvfølgelig utrolig vanskelig når man ikke har det så bra med følelsene og tankene.

Jeg venter på noe etterbetaling fra nav, og det går tregt. Tenker å finne meg en leilighet asap, så kan jeg ta permisjoner i fred og ro der.

Men så er jeg så treig med å begynne å utforske ettervern og tiltak mot jobb. Sitter kun å loker på PCen og ser på dritt som ikke gir meg noe. Må ta ansvar nå, ikke bare sitte å se på verden snurrer rundt meg. Takk for all støtte, dette er så utrolig givende, selv om jeg klager mye.

Alle har sitt, og det er ikke noe lettere for dere enn for meg. Ha en fin helg!
Vis hele sitatet...
Selvsagt må du gjøre det beste med det du har. Men "skjerp deg" er et lite konstruktivt råd var det jeg mente å si.