View Single Post
yomomma's Avatar
Trådstarter
440
5 mnd nykter om en uke. Jeg kødder så mye med hodet mitt, to dager med heftig russug nå.

For å beskrive følelsene:

- Lyder fra andre folk er irriterende her inne (jeg kan ikke forvente at de skal holde kjeft, jeg tar hensyn) Men det er noe med de jævla lydene, går inn og ut døra, hosting, kjøkkenredskap lyder...
- Når jeg skal sove får jeg ikke sove før seint på natta pga jeg klør så jævlig av og til i senga (Det er helt reint), igjen lyder fra alt jeg ikke klarer å stenge ute med noe, ørepropper funker kke, har ofte masse angst/hjertebank, (har generalisert angst), ofte vondt i hele kroppen
-Kjeder meg så mye, ingenting er interessant på pc, klarer ikke se på serie eller film, blir bare sittende å tenke hva er vitsen å se på dette
- Ingenting er virkelig gøy
- Det er fortsatt veldig ødeleggende å stå opp tidlig
- stresset her inne gjør meg mer sugen på rus enn noen gang.

Jeg kan tilpasse stress med behandler og aktivitetene her, men jeg er så rådvill og vet ikke hva jeg skal gjøre mer. Har ikke noe glede over noe, tanken er bare å finne seg en jobb, gå på skole, tjene penger, spise, drite, og repeat.

Jeg vet at det ikke er enkelt å leve nykter, men det er såååååå tungt og deprimerende. Er så negativ nå, men er det dette det handler om? Jeg føler jeg har levd ferdig på en måte. Alt er jo gjort mtp hobbyer og klær jeg har kjøpt uansett. Hvordan holde motivasjonen uten å kun tenke: Hold ut, du greier dette! Jeg prøver så hardt, men det er som en konstant storm.