View Single Post
Sitat av Fiyah Vis innlegg
Enten så er de i den minste tvil om du er gammel nok, eller så sjekker de om du er ruset.


Husk at trådstarter er såpass glad i øl at han ikke kan eller gidder å dra til en annen butikk, og har heller ikke penger eller vilje til å hamstre alkohol. Da er det en dum ide å bli kastet ut fra nærbutikken sin. Forøvrig så må dette være noe av det dummeste jeg har lest på en god stund.


Sjefen blir vel mest sannsynlig lykkelig for at den i kassa følger lovverket. Er man i tvil, så skal man spørre.


Makt? Virkelig? Hvis man ikke tåler å bli spurt om legitimasjon på butikken når man kjøper øl, så bør man kanskje vurdere å slutte å drikke.
Vis hele sitatet...
Må du virkelig påpeke at det er det dummeste du har lest på en god stund? Slik arrogant spydighet misliker jeg sterkt og gjør freak.no til et mindre hyggelig sted å være.

Hva er det mest fornuftige å gjøre av en slimete spyttklyse på rullebåndet eller å slå ned den butikkansatte? Svar meg på det.

Jeg tror sjefen støtter TS hvis han presenterer det på en saklig måte og uttaler seg akkurat slik han gjør i åpningsinnlegget. Med unntak av trusler om vold vel å merke.

Basert på det siste du skriver virker det ikke som at du har lest åpningsinnlegget skikkelig. TS skriver at den butikkansatte kommer med et kritisk blikk og skal vurdere skikkelig nøye hvorvidt TS har lov å kjøpe alkohol. Dette har skjedd sikkert hundre ganger og TS er innom butikken hver dag og den butikkansatte ser TS hver gang. TS har også tattovering midt i fleisen. Dette er klassisk tegn på rigiditet og maktkåthet fra den butikkansatte.