View Single Post
Jeg har chatta litt med mod, vær forsiktig med å snakke om priser selvom det er Nederland (se http://coffeeshopmenus.org./.) Hvis noen vil skrive så er det bare å sende PM, men mld om kjøp/salg, etc vil bli ignorert/rapportert. Ikke ta så høye doser som jeg gjorde, spesielt uten å teste det først. Jeg var dum men det gikk fint. Egentlig burde jeg tatt 180 + 60.. Har til slutt et forsøk på en oppsummering av ecstasy-turen min fra i går, og noen bilder av hasjen når jeg finner ut hvordan jeg laster det opp

Jeg bor her nede midlertidig og har vært her en liten stund nå. Noen få har begynt å gå tomme for hasj nå men de fleste har minst 4-5 forskjellige å velge i. Virker som tørken starta senere her enn i Norge(?). Prisene her er normale for brunt, et par steder tar de kanskje 1-2€ mer for grammet. Cirka samme som da jeg var her i 2019, bare svakere krone nå. Nesten alt av weeden er vel herfra, så der er alt som før. Noen sjapper har 25+ forskjellige strains med grønt.

XTC-trippen

04:00 Var jeg ute og gikk i sentrum i går natt. Ikke helt dødt, men lite folk. Trengte sigg så jeg spurte en på gata om han visste hvor det var åpent. Måtte gå litt, prata med fyren og fant ut at vi skulle mekke en J senere. Starta å prate om andre drugs; MDMA og X. Han sa han kunne ordne ecstasy. Han fulgte meg til stedet for å kjøpe røyk.

04:30 Jeg var skeptisk til å kjøpe fra en fyr fra gata i Amsterdam sentrum. Jeg spurte om han vet hva annet enn MDMA de inneholder og han sa at de var helt rene. 180 mg. Hadde en følelse av at jeg kunne bli bøffa her, men de var veldig billige og jeg kjøpte bare en. Viktigste var at det ikke var noe farlig i dem. Han sa " If you try now, I'll stay for an hour or two... If you don't feel good by then you don't pay" og at han tok en selv også. Ganske chill kar. Jeg heiv i meg den pilla.

05:00-06:00: Vi sitter og røyker når jeg kjenner at noe begynner å kicke inn. Fikk den følelsen jeg alltid får av god MDMA på come-up. Begynner å hakke litt tenner av og til men ikke så mye. Syntes det var fett at jeg greide å få tak i bra greier på gata for en gangs skyld. Jeg fikk aldri testa det, men det var akkurat samme rusen som jeg har fått av mdma i Oslo (vennekrets og/eller testkit). Eneste var at jeg ble litt mer kåt av den her, og nedtur var litt snillere. Den jeg har tatt i Norge har jeg ikke blitt kåt av på samme måte, bare kosete, ikke gira på sex eller noe. Etterpå stakk han på toget, jeg kjøpte en pille til av han men denne hadde 260 mg.

Det var sikkert ikke noe lurt men jeg tok rett og slett hele på en gang. Ville ikke ha løse piller liggende i lommene, lett å miste. Jeg visste egentlig ikke om det var dumt å ta 260 mg hvis jeg hadde tatt 180 først. Tenkte at egentlig burde jeg bare hatt 60-80 mg ekstra. Shit au. Jeg møtte noen folk ute på gata som jeg kom i kontakt med. God stemning! Ene av de bor her, de andre er turister fra samme land som han. Vi dro hjem til han for å røyke og varme oss. Viste seg at han her dealer og at det er mulig å ordne litt bedre avtaler enn coffeeshops. Prata litt om diverse, så stakk jeg.

06:00-07:00 Jeg endte opp med å ta en trikk til Vondelparken, og effekten fra den siste kicka inn når jeg satt på en benk i morgensola. Dette var litt annerledes, det smalt noe jævlig helt plutselig. Kjente der og da at det var litt drøyt å ta 180 mg først også 260 etterpå. Var som om alt bare "smelta" noen få sekunder. Jeg så fete mønstre mellom grenene på trærne. Syntes fortsatt det var veldig likt mdma jeg har tatt i Oslo med venner, men litt mer visuals fra denne. Dårlig planlagt men alt vel .