View Single Post
Sitat av einbrukjar Vis innlegg
Alt trenger ikke være kontrolert og målt. Er ikke litt av poenget å gi slipp på kontrollen
Vis hele sitatet...
Er veldig enig der, men hvis man kan kontrollere dose vil det hjelpe ganske mye mtp. badtrip en om man ikke vet hvor intenst det blir. Jeg gikk på en smell der inatt. Spiste en ukjent mengde fleinsopp outover kvelden og trippa. Flere timer senere godt uti nedturen svinger det så godt at jeg mister grepet med virkeligheten og ansiktene rundt meg bølger så mye at jeg kan ikke tolke de. Veggene i rommet strammer seg eller utvider seg, hjertet hamrer. ''Gikk jeg fra vanlig til dette på 20 sek? Hva faen skjer de neste 20 minuttene?! Jeg har knaska sopp som potetgull i hele kveld, helvete. Jeg må gi slipp, men ikke blandt disse folkene. Jeg må komme meg hjem uten å gå meg vekk.'' Hadde en svært forvirrende og skremmende gåtur hjem. Dette ville vært unngått om jeg var mer doseringsvar. Mye av frykten var ubegrunnet. Det ble ikke på langt nær så intenst som jeg fryktet, men frykten av å ikke klare å ense virkeligheten de neste timene mens du er alene i skogen 4 på mårran er ikke artig og kunne vært unngått. Om man kan kontrollere doseringene vil jeg tro det hjelper mye for å forhindre en badtrip.