View Single Post
Jeg lurer litt på hvordan dere begynnte med rus (tenker først og fremst på det som blir betegna som narkotisk). Åsså mest i hvilken sammenheng det var og sånn.
Jeg er ganske ny på dette forumet, og veit ikke om det er et spørsmål som har blitt stillt før. Eller om det i det hele tatt er greit å spørre om det.
Er bare nysgjerrig når det gjelder det å sammenlikne mine egne (ganske små) erfaringer med det andre har erfart

Okay mitt første møte med narkotikarus var første gang jeg drakk sprit. Høres ganske teit ut i ettertid siden jeg jo veit hvordan ting har gått, men fortid er fortid. Jeg var ganske høy på pæra da. hadde drukket øl før og følte jeg kunne litt, eller noe sånn. Så endte jeg opp med å sitte med noen ganske mye eldre folk å drikke vodka.
Tenkte jeg skulle vise meg litt og drakk alt for mye alt for fort. Jeg blei selvfølgelig et helvete. Orker ikke gå i detaljer, men kan nevne at jeg ikke drikker mer fordi det ikke akkurat kan kalles min ting, selv om jeg hatt erfaringer med alkohol etter det her da.

Etter ei stund stakk gutta ut på kjøkkenet og kom igjen en joint. Jeg hadde ikke mye orden på opp og ned da, så da noen sendte meg den registrerte jeg ikke mer en tanken "rullings?" og røyka halvparten aleine, før jeg sendte den vidre fordi han på sida av meg ba om den.
Jeg følte meg ikke akkurat særlig konge akkurat da. Jeg var rimlig dårlig av spriten fordi jeg ikke hadde spist noe før jeg begynnte å drikke. Dessuten var jeg blitt slapp av hasjen. Jeg begynnte å klage på at jeg var trøtt og slapp. Etter det er det egentelig ting er litt ulkart. En av gutta som var der ba meg bli med han eller noe. Klarer ikke huske hvem det var. Vi gikk inn på dassen og jeg klarte ikke helt å skjønne at noen ting skulle bli bedre av at jeg skulle være der sammen med han.
kan vel nevnet at ting var ganske uklart men jeg fikk meg hvert fall en liner eller to, bare for å komme meg litt. Husker egentelig bare at jeg blei bedt om å puste inn :P
Jeg kom meg ganske mye etter det, ting blei liksom mer klart. Og jeg våkna ganske kraftig.
Vil egentelig si det var en ganske rar opplevelse. Jeg huska veldig lite av det der selv. Noe av det er basert på det lille jeg selv huska, det kompisen min sa, og vonde fakta fra en narkotest noen dager seinere