View Single Post
Rinkebysvorska‘n
398
Det var meg og to negere i Amsterdam for noen år tilbake. La oss kalle dem "Abdi" og "Omar". Vi var 19-20 år. Jeg og Abdi betalte hotell og fly for Omar, og han hadde kun med seg 50 euro han hadde fått av Morra hans. Senere traff vi en random dude, "Mr. X".
____________________________________________________________

Dag 1

Vi kom ned og dro til et møkkahotell vi hadde bestilt. 2-3 timer å gå fra byen. Våkna klokka 6 på morgenen av at noen borra i veggene og at det var masse arbeid/oppussing på gang.

Det vi stussa mest over: I det eneste vinduet på rommet vårt så kunne man ikke se ut Man så bare inn i et annet rom med masse dører. Virka mer som et slags fengsel.

https://youtu.be/QRP7NvoroOc (@ 04:07 I videoen. Vi bodde i den gangen/korridoren der, bare helt nederst. "Is this like a jail or something?")

Dag 2 treffer vi X i Vondelpark, han spør om vi har rullepapir. Vi røyker en joint med han. Karen lignet på en inder men var fra Surinam. Han så ut som han var tilbakestående og virka rar. Vi sa bye-bye til han og gikk videre forbi Leidseplein og inn mot sentrum. Kompisene mine syntes det var fett å chatte med lokale negere, husker en som spurte oss "you boys suck each others dicks?" osv. Alle de lokale negerne var homoer. Alle gutta ble helt sjokkert.

Dag 3 Omar ble på hotellet fordi han ikke orka å gå rundt i byen lenger og var sur fordi vi ikke sponsa han mer enn vi gjorde.

Jeg og Abdi er på sentralstasjonen og prøver å finne ut hvordan komme oss hjem. Ender med at vi går inn på et av togene som står på plattformen for å spørre noen. Satt to fulle nederlendere inne i toget og halvsov.

Vi spurte dem, de svarte oss, var hyggelige. Abdi nappa til seg en iPhone som lå på bordet foran dem. Det la hverken jeg eller de som satt der merke til. Fikk panikk når Abdi sa det til meg. Husker ikke hvordan vi kom oss hjem den natta.

Dag 4 Kom vi oss til sentrum alle 3, stuka rundt og røyka... Tidlig på kvelden støtte vi på X igjen tilfeldigvis. Prata om at han hadde blitt rana og at han var blakk. Når vi gikk inn i en sjappe for å kjøpe øl ba han oss kjøpe for han også, det var vi lite keen på. Vi var bare keen på å bli kvitt han men han skjønte ikke tegninga.

Jeg og Abdi gikk ca 5 meter foran Omar og X. Framfor oss var det et slags smug med totalt mørke. Abdi hviska til meg: "Skal vi kødde med Omar og beine fra dem?". Jeg svarte "ja, la oss gjøre det!". Vi løp gjennom smuget og til høyre. Gjemte oss bak en vegg ved en blokk. Vi hørte Omar stå og rope etter oss cirka 30 meter fra der vi sto og kniste. Til slutt gikk han og X videre og forsvant i natten!

Jeg og Abdi dro til Redlight, han gikk inn til en av damene mens jeg røyka joint og venta utafor. Han var skuffa når han kom ut for han hadde ikke blitt ferdig sa han, han måtte ha en hore til.

Vi gikk ved den runde bygningen i RLD, der var det 4-5 vinduer som det bare var feite negerdamer Han gikk bort og de åpna døra. Han spurte "how much?, dama svarte "40€". Abdi prøvde "how about 20?", da sa hun "nobody gonna fuck you for 20 euros! " LOL

Endte med at han gikk tilbake der vi hadde vært tidligere og han betalte standardpris igjen.

Dag 5 (tidlig på morgenen da jeg og Abdi kom hjem) Vi fant Omar på hotellrommet, og man kunne se at noe fælt hadde skjedd med han Han kunne ikke veien tilbake til hotellet, ei heller hadde han penger til taxi, så han hadde ikke noe annet valg enn å stole på at X skulle hjelpe han hjem. Han hadde sitti bakpå sykkelen mens X tråkka på pedalene. Han hadde befølt Omar utenpå buksa i mens han sykla og turte ikke si noe, han var livredd!

Omar hadde sagt til han at vi pleide å kalle han "Big Blue Bear" (oppkalt fra en gang vi var skække og så noe på tv). X svarte "then I'm gonna call you Big Blue Snake" Han hadde også fått vite at X hadde kniv på seg fordi han var redd for å bli rana igjen

X spurte om han fikk bli med og sove på rommet vårt, Omar svarte at vi bare hadde tre enkeltsenger. X sa han kunne sove under senga Omar sa han måtte spørre meg og Abdi først fordi vi hadde betalt. Uansett... de kom til slutt til hotellet. Omar ba X om å vente utenfor mens "han gikk inn for å hente weed". Han kom seff ikke ut igjen.

Kunne se frykten i øynene på Omar mens han fortalte alt det her, Abdi og jeg holdt på å le oss i hjel! Etter å ha hørt hele historien røyka vi en J sammen og sovna etterpå.

Når jeg og Omar våkna opp var ikke Abdi der. Omar og jeg loka rundt i byen en stund, vi endte opp på en Smartshop. Jeg kjøpte 25 gram med truffles til oss hver. Begynte å hive det i oss mens vi satt på en coffeeshop.

Vi gikk tilbake mot parken og satte oss ned, trippen begynte å kicke inn. Vi satt i parken og røyka en J, var nesten blitt helt mørkt. Det kom en sketchy dude med langt skjegg bort til oss og satte seg ned. Han prata mest sannsynlig nederlandsk, men for oss hørte det bare ut som han mumla noe på en veldig aggressiv måte. Vi skjønte ikke en shit. Jeg prøvde å forstå hva han ville men Omar begynte å ta meg i armen og dro meg med vekk derfra.

Vi tenkte at vi måtte dra til hotellet og se om Abdi var der. Vondelpark er ganske stor og det er lett å gå seg vill, tror vi gikk i sirkel i en time minst. Til slutt fant vi riktig vei etter å ha spurt om hjelp.

Da vi kom til hotellrommet en time etter det fikk vi helt sjokk, jeg må ha bad-trippa som faen. Gardinene på det vinduet var nå i svarte og hvite striper (samme som genserne til B-Gjengen i Donald Duck). Jeg var 100% sikker på at de bare var hvite før. Jeg påpekte det for Omar og han var enig. Vi tok det som et tegn på at politiet hadde vært der og tatt Abdi pga mobilen han hadde jacka.

Vi satt der og var deppa og fortvilte. Omar sa at han så masse syke ting. Et øyeblikk fikk jeg for meg at Omar var Satan og han hadde to horn på hodet. Vi syntes det var forstyrrende å se på gardinene så vi dro de til side. Når vi så hva som var utenfor det vinduet fikk vi for oss at hotellet egentlig var et slags fengsel eller at det er folk som følger med på oss og har onde planer. Jeg måtte sitte vendt vekk fra det vinduet for jeg greide ikke se ut. Det føltes som at vi var inni en boks, som igjen var inni en annen boks og at noen fulgte med på alt vi gjorde.

Etterhvert ser Omar ut vinduet og ber meg sitte helt stille, han sier det står en politimann med pistol og sikter på oss. Jeg turte ikke å røre en muskel, var livredd. Den dag i dag tror jeg enten det må ha vært en slags vakt som har hatt en lommelykt eller noe annet, eller at han bare hallusinerte
Vi satt våkne hele natta og greide ikke sove selvom vi ikke trippa lenger

Dag 6

Abdi kom til slutt hjem morgenen etter. Han hadde ikke blitt tatt men det var nære på sa han. Han hadde gått rundt og spurt negere på gata om de ville kjøpe tlf han hadde stjælt, en av de han hadde spurt hadde sagt han skulle gå og snakke med politiet og tyste på han. Endte med at han bare kasta den ute.

Dag 7

Vi fant en ulåst sykkel som vi tok, greide på en eller annen måte å sitte tre stykker på den.

Helt sinnsyk tur. Minner for livet!