View Single Post
Det er vel ikke uvanlig å få angstsymptomer av alkohol. Har fått det selv. Men det har vanligvis vært en psykologisk trigger. Dette virket jo ekstremt. Men jeg har blitt temmelig utafor og symptomer som du nevner i dagevis etterpå, hvis jeg har gjort noe jeg angrer veldig på da. Så du er ikke aleine om det da.

Hmm, mulig du kan gå til fastlege og ta blodprøve for å sjekke om du har fått i deg noe stoff via øllen? Jeg vet ikke.

Husker du noe som helst om hva de damene prata med deg om? Hvordan de oppførte seg? Har du noen grunn til å mistenke dem for skittent spill?

Du skriver ikke om du har hatt noen angstlignende symptomer før, med tanke på bruk av piller, og mulig blanding med alkohol. Har du hatt det eller er dette første gang? Det er vel ikke utenfor sunn fornuft å tenke at gammel bruk av piller kan trigge slike symptomer år etterpå, ved kun alkoholbruk.

Uansett, så bør vel dette være en klar indikasjon på at du bør trappe ned, og heller teste ut litt selv forsiktig på kveldene før du hiver deg utpå byen igjen med en helflaske brennevin. Ta et par øl en kveld og se hvordan du reagerer på det, den kvelden og dagen etterpå. Så kan du heller øke over tid. Ellers blir det bare gambling hvordan det går igjen.

Og ja, jeg har lest så mange skrekkhistorier av andre som har kjøpt andre drinker, så jeg lar -aldri- noen kjøpe noe til meg. Og passer alltid på det jeg har. Jeg går sjelden ut likevel, det er jo så dyrt så det er håpløst. Og det er blitt så stivt og firkantet, men det er en annen diskusjon.

Du får det nok bedre i neste dagene, drikk vann, spis sunt, frisk luft og hvil hodet.
Sist endret av Nature Spirit; 17. september 2019 kl. 03:41.