View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei, hadde en svært ubehagelig opplevelse i helgen.
Jeg har flyttet til en ny by for å studere, og det har dermed blitt en del festing. Jeg bruker ikke lengre noen andre rusmidler enn alkohol og har ikke gjort det på ganske lang tid.

På lørdag var det samme prosedyre som vanlig. Vors, ut på byen og høy alkoholføring. Rundt midnatt blir jeg fraskilt gjengen jeg studerer med å invitert med videre av to ukjente damer. Hun ene spanderer en øl på meg og ber meg sette meg innerst i lokalet. Disse damene var ca 20 år eldre enn meg hvis jeg skal tippe.

Etter jeg har satt meg ned begynner alt å bli blurry. Fra de neste to timene husker jeg bare to ting. Det ene er att jeg løper gjennom byen med dødsangst, jeg tror noen skal drepe meg. Jeg ringer hjem til en gammel venn som dagen derpå kan forklare att han aldri har hørt meg være så redd noen gang. Jeg var overbevisst om att jeg skulle dø.

Det neste jeg husker er att jeg står inne i leiligheten min.

Hva som har skjedd aner jeg ikke. Jeg har ikke brukt noen andre rusmidler enn alkohol den kvelden. Det er nå to dager siden men jeg er fortsatt livredd for att noe alvorlig har skjedd.

Kan alkohol føre til ett slikt angstanfall? Jeg har ikke opplevd noe lignende tidligere.