View Single Post
Syns det er veldig merkelig att han prøver å heve stemmen igjen allerede nå, og att
han selv eller rådgiverne hans ikke skjønner att dette blir som å kave i kvikksand.
Sikkert flere som støtter han en det som kommer frem, men det er nesten ingen som
er villige til å si dette høyt når man da sammtidig impliserer att disse varslerene juger.

Egentlig syns jeg hele handling (brev til sentralstyret) virker så desperat att jeg begynner
å tenke att kanskje en del av beskyldningene mot han er, om ikke direkte fabrikert, så i hvertfall
blåst opp og fiksa på.
Klarer i såfall ikke å se så mange andre motiver en de Hadia Tajik og folk rundt henne eventuelt
skulle ha. Hun har jo gått fra å være en av to, til å være omtrent alene under Jonas.
Kjersti Stenseng later også til å ha blitt svekket av dette, fikk i hvertfall en del kritikk i starten av prosessen.
Jeg tenker att om det skulle bli stilt spørsmål vedrørende Vervet som leder ved neste AP landsmøte i 2019, som vel ikke
ville vært unaturlig med tanke på hvordan AP sliter, så har i hvertfall Hadia Tajik posisjonert seg ganske kraftig som følge av dette.