View Single Post
Sitat av moret Vis innlegg
Ketamin er ikke brukt mer fordi det er jævlig spesielt.

[...]
Det sagt så er det jævlig funny i mindre doser, både som dansepulver og som lokerundtmedkompiserogle-pulver. Keybumps på byen/klubben er alltid humor. Men en bump for mye så mister du pluttselig balansen og sliter med å holde deg oppreist; og av den grunn er det ikke noe man ser så ofte rundt om som casual. I tillegg er det ekstremt lokete stoff, ting blir såpass merkelig at det ikke er for alle. Jeg kan absolutt forstå hvorfor folk ikke synes ketamin er morsomt i forhold til feks MDMA, det blir for space'a rus for mange.
Vis hele sitatet...

Sant det du sier, har møtt bekjente på byen, som har blitt sittende på en stol/benk en god stund, pga de knapt er i stand til å reise seg.

Har selv bare prøvd et par keybumps når jeg allerede har vært tura på mdma, så kan ikke si så mye av effekten alene, utenom at jeg følte meg tyngre i kroppen, og mer fjern/loka (nesten søvnig). Må prøve en større dose i såfall for å si noe mer om psykedelisk effekt.

Ket er blitt mer utbredt i mitt miljø siste tiden, vet ikke om det er tilfeldig, eller om det er slik andre steder også. Men en ting jeg lurer på, vet noen hvordan Ketamin er i forhold til avhengighet?