Tråd: Valium resept
View Single Post
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Man skal da for faen ikke være 110 % ærlig med psykolog, hvis du har benyttet et ulovelig rusmiddel. Jeg var hos psykolog, og han spurte om jeg røkte hasj. Jeg var ærlig og svarte nei, da jeg ikke røyker hasj. Vedkommende svarte"bra, hvis du hadde røkt hasj, så har vi pålegg om å rapportere det til fylkeslegen" og jeg kunne isåfall ha mistet lappen. Mulig det var psykologen som var på bærtur her, men han sa i hvertfall dette.
Vis hele sitatet...
Bare psykologen som skremmer deg. De kan si ifra til fylkeslegen, men det er veldig individuelt. Kommer an på pasientens helsetilstand og om du går til en open-minded psykolog eller en kjiping som du har havnet hos.

Hadde samtaler med en psykolog i min nærmeste by på psykiatriske avdelingen av sykehuset, akutt-innlagt flere ganger av forskjellige grunner, men det var alltid rus inne i bildet også. Han truet meg også med det samme. Andre gangen jeg var der, så fikk jeg beskjed at hvis jeg kom dit en tredje gang og rus var en et tema, så måtte han melde ifra til fylkeslegen. Hadde visst en "three strikes and you're out"-regel, men havnet der flere ganger :-) Lappen forsvant i nevene til snuten. Hadde ikke bil en gang, ikke en eneste prikk eller en parkeringsbot. Men var hos en kompis som fikk razzia og jeg var iallefall fucked på MXE, MDPV, AH-7921, og en eller annen type syntetisk cannabioid.