View Single Post
Sitat av Appleseed Vis innlegg
1 gram fordelt på 18 sjokoladebiter? Skal ikke prøve med litt mer goodshit da, så får du sikkert bedre funk.
Vis hele sitatet...
Greia her er at jeg strekker meg ganske langt på munchinga. Spiste litt over 1kg sjokolade og flere måltider mat, og drakk noen liter brus + noen potetgullposer, på en kveld - her om dagen O.o rart jeg er lille mannen på 180 høy og 50kg hoho.

Sitat av pedagogen Vis innlegg
Da må du belage deg på å spise 100g sjokolade.

Ta en kasserolle med vann og varm den til rett under kokepunktet og hold den der. Så setter du en glassbolle oppå slik at bollen hviler på kasserollekanten med bunnen senket ned i vannet om du skjønner. Ha sjokoladen oppi og rør om den den er skikkelig smeltet. Tilsett hasj (1-1.5g per person good shit etter min mening) og rør videre. La den stå noen minutter. Så kan du ta sjokoladen og spre den utover før du kjøler den.
Vis hele sitatet...
Var noe sånnt jeg tenkte på jeg har planer om å spise sikkert en halvkg sjokolade når vi får til dette så da tenkte jeg ca 1g per 100gr, blir jo 5g til slutt. iløpet av en time eller to si. Blir vel ganske balle, er mye goodiegoodie*!* for tiden Så blir vel kanskje litt mye og, men litt gøy og ta av iblant da ;D