View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Jeg kjenner jeg får frysninger av enkelte svar her. FROSSAN ER FARLIG! Det kan i noen tilfeller gå over av seg selv, men da er man heldig, tro det eller ei. Selv om en person sier at det har alltid gått over av seg selv, så er ikke det normalt og personen har overlevd, pga flaks. Jeg har selv hatt frossan/blodforgiftning, og alle 3 gangene endte jeg opp på sykehuset, fordi jeg enten hadde så jævlig vondt i kroppen, eller ble for svak til å røre på meg. Nei, jeg har ingen andre underliggende sykdommer. 2 av de 4 gangene slet faktisk legene, og det var en viss sjanse for at jeg kunne dø. Jeg hadde virkelig flaks.

Ei venninne av meg fikk frossan/frostanfall, og tenkte at det ville gå over dersom hun fikk litt hvile. Hun hadde skutt amfetamin. Hun gikk og la seg, sovnet på grunn av utmattelse og vondt(!!), og da noen prøvde å vekke henne morgenen etter var hun død.

Vær så snill, bytt pumpene og kanylene dine helst for hver gang du skyter, og hvertfall skyll de godt, eventuelt kok de mellom. En god regel er aldri bruk de mer enn en gang, en regel er kok den om du ikke har nytt utstyr tilgjengelig og absolutt må skyte, og bytt så fort det lar seg gjøre.