View Single Post
Sitat av Overwerk Vis innlegg
Damn, bra tekst! Credentials for den der Skulle ønske Jens delte disse meningene...

KP!
Vis hele sitatet...
Om jeg husker riktig så har Jensemann uttalt at han har prøvd hasj.

Anyway, så ser jeg at mange her har en tendens til å rose hasjen oppi skyene, men et bekjent begrep er at alle mynter har en bakside.

Det er utrolig lett å skli ut på hasjbruket da den er veldig mild mot kroppen, fysisk vel og merke. Kan nevne noen bivirkninger ved hyppig bruk.

-Man blir apatisk og alt er likegyldig
-Sexlivet blir kraftig redusert da man ikke gidder å engasjere seg å jakte på kvinnfolk
-Man mister kontakten med venner
-Problemer i livet kan bli utsatt da det er enkelt å glemme etter røyking(Det kan være fra en liten, ubetalt regning til sine indre demoner)
-Sosial angst
-Øke i vekt
-Søvnproblemer hvis man ikke får den berømmelige nattingsen

Og lista den fortsetter...

Selvfølgelig er den individuelt hvordan man reagerer på det, men jeg er sikker på at mange her kjenner seg igjen på noen av de nevnte punktene ovenfor.

I hvert fall, er du ny eller ganske fersk i feltet...Tenk over livssituasjonen din. Har du alt på plass? Er du opptatt i dagene med viktige ting som skole, jobb, kjæreste, trening etc.? Er det mye misbruk og/eller psykiske lidelser i familien din? Tenk over valget du tar, det kan være avgjørende for livet ditt.

Og ja, jeg snakker av erfaring(Men det skjønte vel dere;P)

Håper dette innlegget er til hjelp for noen.