View Single Post
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av xxxXxxx Vis innlegg
Skeptikerene vil alltid si det ikke er mulig fordi avstandene er så enorme, men tenker ikke på at tidligere sivilisasjoner enn oss kan ha mye mere kunnskap enn hva vi har. Vi har ikke kommet langt i vår avanserte vitenskap (100-200 år). Og heller ikke følger skeptikerene med på hva som blir observert og publisert.
Vis hele sitatet...
Problemet er at Einsteins relativitetsteori forbyr informasjonsoverføring kjappare enn lyshastigheiten. Ingenting vi har funne tyder på at den er feil, og då er det ikkje snakk om meir kunnskap; det er enkelt og greit ei fundamental, fysisk, fartsgrense for kor fort informasjon kan overførast. Så vidt vi veit, kan ingen bryte den.
Sitat av xxxXxxx Vis innlegg
Er selv svært kritisk til det meste og vil ha bevis for det meste, men etter å ha fulgt med på hva som blir observert og hva som er dokumentert så vil jeg påstå at: Ja, vil blir besøkt, ingen vet ifra hvor..selv ikke USA. Nei, det er ikke Russland. Utenomjordisk: Ja, helt klart. Og nei, Jeg tror ikke på noen gud.. det er ikke annet enn sykt absurd i min tankegang.
Vis hele sitatet...
Så fullstendig uten argumentasjon og dokumentasjon slår du fast at vi blir besøkt. Seriøst. Du må hoste opp langt betre argumentasjon enn du har gjort her om det skal vere råd å ta dette seriøst. Slik det står no kan det enkelt og greit avfeiast utan meir diskusjon. What can be admissed...