View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Kan dette passe meg? Litt på søken etter noe bare vet ikke helt hva. Føler jeg ikke får frem det beste i meg til vanlig. Det går for både kreativitet, prestasjoner og det sosiale. Har noen diagnoser men det merker jeg lite til i det daglige. Ikke på ssri lengre. Vært psykotisk og innlagt som følge av det men medisiner fikk meg raskt ned på jorden. Mulig lite søvn over lang tid som utløste psykose. Ikke veldig stor bruker av rus bare noen øl eller et par whisky 4-5 ganger i året.

Kan mikrodoser passe meg, en voksen mann som bor alene og som ikke lengre får til å skape ting jeg føler burde være innenfor rekkevidde. Kunne tenkt meg mikrodoser LSD med 1 eller 2 dagers mellomrom. Maks 25 mg men vil starte kanskje på 12-15 mg som i den første posten. Kan tidligere psykose gjøre at LSD skaper nye psykose? Eller depresjon? Slitt med det noen år men er stabil nå. Bare lite kreativ og lite produktiv.

Hvordan er det å lære nye ting på mikrodoser LSD? Gjør LSD læring enklere eller vanskeligere?
Vis hele sitatet...
Ja er meg igjen. Glemte å skrive om diagnosene. Adhd. Pf. Ptsd. Utredning for bipolar nå. Er det farlig å teste ut mikrodoser når en har litt uvanlig hjerne fra før? Ønsker så lite faste medisiner som mulig men trenger å ha et hode som virker så håper lsd kan hjelpe. Noen som har en eller flere av disse greiene som har brukt eller bruker lsd ofte?