View Single Post
Ja, da er det snart duket for eksperimentering.

Jeg har gått til innkjøp av 2 glass - 50ml med en kork som gjør dem lufttett. Disse glassene dekker jeg med et tynnt lag aluminiumsfolie, selvom dette mest sannsynlig er poengløst(better be safe than sorry) Disse skal stå i kjøleskap, tenker det da er svært viktig at flaskene er tette for luft.

Stusser litt over at folk nevner mugg, hvor lang tid har det tatt før muggen starter å dannes? Er det selve lsd'en som starter å mugne eller papiret i blotteren? Uansett, 2x 50ml med 220ug, på mikrogrammet faktisk.

Jeg kommer til å bruke sprøyter med milliliter mål, der jeg suger opp 5ml om gangen, dette er litt over 10 µg, tatt i betraktning at litt kommer til å gå til spille, i sprøyten. De første gangene blir bare en test, da jeg ikke vet hvilken dose mellom 10-30 µg som passer meg best, men med denne metoden gjør det det enkelt for meg å måle nøyaktig.

Jeg skal passe på at den samme spøryten jeg bruker i glasset kommer i kontakt med munnen min, hvor ille er det å få dratt bakterier fra munnen ned i selve glasset? Tar spriten knekken på eventuelle bakterier?
Sist endret av Ellipsis; 18. september 2017 kl. 21:55.