View Single Post
Sitat av DrShroom Vis innlegg
Takker og bukker! :-)

ser at mange som blir god i dubstep eller alt av musikk egentlig har drevet si de va små guttunger, jeg føler jeg er seint ute me tanke på at jeg er i 20 årene.. men kan vell fortsatt blir god i de viss en bare bruker nokk tid kan jeg tenke meg? :-)
Vis hele sitatet...
Du må bare holde på , eksperimenter og feil. Lær av tutorials o.l
Har holdt på i noen år nå, uten noe særlig musikk bakgrunn. Er ikke så skilla, men føler jeg kan å lage grei nok musikk. Mange artister som ikke har hatt noen musikk erfaring fra tidligere, men har dedikasjon og tålmodighet, så de har klart å komme seg rimelig langt på det.

Ifh til hva knife party lager så er det mest electro house... Hva som er veldig spesifikt for house sjangeren er at det går i 4/4 eller four on the floor takt som regel mellom 120-130 bpm.

Det som er greit å lære seg er hvordan programmet du bruker fungerer lær deg alle tips og triks med det. Også en grei ting å lære seg er litt musikkteori, som å lære deg å spille melodier, akkordprogresjoner og rytme.

Det er mange flere ting som du burde lære deg, men dette er ett greit start punkt.

Viss det er noe mer du lurer på, er det bare å sende en PM