View Single Post
Sitat av yomomma Vis innlegg
Takk for svar, har kontakta banken på melding om møte med rådgiver og tar det derfra. Ble bare noe bekymra da de henviste til hvitvasking loven blant annet i grunnlaget for å avslutte kontoene uten gyldig pass eller id Kort, i tillegg til "Du har 8 uker fra brevets dato, ellers..." jaja ordner seg sikkert. God helg
Vis hele sitatet...
Jeg hadde en venninne i samme situasjon i løpet av enten 2020 eller 2021, jeg husker ikke helt, koronatiden har gått fort!!

Hun har angst for å snakke i telefonen og har bedt meg om å være fullmektig og ringe rundt på hennes vegne til f.eks. inkassoselskaper og forhandle om gjelda hennes.

Hun fikk også samme brev fra samme bank som deg, og var i samme situasjon. Jeg klarer ikke huske nøyaktig hvordan det gikk, men jeg husker at det var umulig å utsette fristen.

Vi fikk det travelt med å ordne ID, og det var stressende for meg å være midt i dette. Jeg antar det gikk bra til slutt ettersom hun fremdeles er kunde og sånt nå, men husker som sagt ikke nøyaktig. Husker bare at jeg snakket med banken, vet ikke hva som skjedde etterpå.

Du bør ta dette på alvor og skynde deg med ny ID. Lykke til!