View Single Post
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Veldig dårlig unnskyldning fra en eldre mann som ønsker å være med yngre kvinner. Det er mange yngre kvinner som vil være i et forhold med en eldre mann. Det er kanskje ikke kjempeutbredt i Norge, men de finnes. Det er en del eldre menn som reiser til utlandet for å finne kjæreste. Har du råd til å kjøpe sex og kos, så har du råd til en flybillett også.
Vis hele sitatet...
Jeg ønsker å finne ei på min egen alder for et fast forhold, jeg. Men jeg synes det er veldig vanskelig, og har ikke klart det til nå. Og jeg finner faktisk ingen SBer på min egen alder der jeg bor. Så akkurat den biten er det lite jeg får gjort noe med.

Jeg må si at du er ganske trangsynt. Det kan være en rekke forhold som gjør at man ikke bare reiser til utlandet for å finne seg ei. Det kan være funksjonshemming, familie som er helt avhengig av en her hver dag, sykdom som gjør det vanskelig å reise langt, kan ikke flere språk enn norsk fordi skolen gjorde en drittjobb, og en masse andre ting. Denne listen kan være uendelig lang.

Sin egen lille moralboble er et veldig dårlig utgangspunkt for å mene så mye om andre og hvordan de bør leve livet sitt.


Men, det er allerede slettet ett innlegg som gikk på moral, så vi stopper nå.

Hvis det ikke er relevante spørsmål om dette med SB/SD, eller du har tips å komme med, så rapporterer jeg bare innlegget fra nå.
Sist endret av Rotløs; 16. september 2021 kl. 13:08. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.