View Single Post
Sitat av Mr.Fister

Det jeg reagerte på og kommenterte var at en administratorer kom kyniske kommentarer, som denne tråden åpner med. Andre forventer jeg ikke annet av siden dette forumet som mange andre, er fylt med folk som syter litt i overkant. Man forventer litt mer ifra de som har litt ansvar her. Og en kan ikke forvente at hvert et tema her inne skal interessere alle og en hver.

Til slutt vil jeg si at jeg ser deres sak. Jeg ser bare ikke iveren etter å fjerne alle spørsmål relatert til helse, men hvis dere brenner for det så er det deres valg.

Ellers er det jo alltid underholdende i min favør å komme med motargument og provosere.
Vis hele sitatet...
1) Jeg foreslår at du leser hele tråden før du begynner å kommentere, for jeg har argumentert i detalj hvorfor vi har denne politikken og hvorfor vi neppe kommer til å forandre på den fordi noen mener at kyssesyken er en samfunnssykdom.
2) Som alt annet må denne tråden sees i kontekst og du kan antagelig ikke uttale deg om hvordan ting var før denne regelen ble innført.
3) Hvis du begynner å grine over kynisme har du valgt feil forum.
4) Det er lite poeng å skrive bare for å provosere, som du hinter til at du gjør akkurat nå, for det pleier vi å utestenge folk for.

Kynisk, bitter og kald hilsen fra administrator.