View Single Post
Sitat av pickaboo Vis innlegg
Jeg tror fremdeles dette er et forum for private meninger, metoder og tolkninger. I dette tilfellet presenterer jeg noe som har fungert bra for min del. Problemet med det var ?
Vis hele sitatet...
Ingen problem med det å komme med dine erfaringer, men:

"Råd : slutt å les nyheter, slutt å se nyheter, dropp sosiale medier, se innom lokalavisen om du MÅ ha fyll. "

Her kommer du med et direkte råd, jeg kommer også med "råd" kind of, ikke for å angripe dine råd, men fordi jeg har et annet syn enn deg. Og det er fordi jeg har en interesse for å følge med hva som skjer I verden, da det interesserer meg.

"Personlig føler jeg en enorm befrielse etter å ha lagt nesten alle infokilder døde. Jeg trenger ikke å vite at en båt kantret i India og 50 stk omkom, og det gjør ikke du heller."
Her gir du inntrykk av at det stort sett er unødvendig nyhterer å finne utenriks, jeg synes der i mot det er mye interessant, slik som å følge med på Trump, Russland, Kina, kriger (Syria, Yemen, Libya osv), og mye annet som skjer i verden, da jeg synes det er interessant, og jeg greier rett og slett ikke la være. Men om jeg får det noe bedre, eller om det hjelper meg å følge med på nyheter, vet jeg ikke.