View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Stray_Wanderer Vis innlegg
Rusmidler er ikke piss, ditt forhold til dem er. Hvorfor skyte 0,3 uten toleranse? Siden du har mye erfaring med amfetamin, hvorfor trodde du at dette var er bra ide?

Er du sikker på at det var bare makka i skuddet? Tok du deg en liner før du satte skuddet for å kjenne etter om det faktisk stemmer overens med amfetaminrus?
Vis hele sitatet...
Jeg Plei de jo å ta 0,5-0,8 4 ganger i døgnet, så tenkte 0,3 var ok. Jeg tok en 0,2 For noen måneder siden og da hadde jeg bare en helt vanlig nedtur, men ingen fantastisk rus da. Så tenkte 0,3 ville gå fint. Men det jeg glemte var at da jeg testet den med 0,2 i februar så var den fuktig. Nå var den helt tørr. Hadde den enda vært fuktig hadde det vel vært mer 0,5....Huff blir kvalm av hvor ukritisk jeg har vært.

Jeg går på mange smeller når jeg ikke er innkjørt for jeg opplever at kroppen min er veldig uforutsigbar. Når jeg er innkjørt derimot har jeg full kontroll. Gjennom mitt misbruk så har det vært lite sporadisk bruk. Av og til en måneds pause, men ellers hardkjør hele tiden i nesten to år før jeg gikk inn i behandling.

Jeg er jo en misbruker og ikke en bruker. Dessverre. Jeg har kontroll i den grad at jeg klarer fint å bare ta litt EN kveld. Men jeg har ikke kontroll på hva som er passe mengde og i går ble jeg grådig av kåtskapen etter pepper. Men fikk ikke dette digge adrenalinutslippet jeg pleier. Fikk et rush, litt smak i munnen, ble ganske svimmel og rolig samtidig som jeg ble full av initiativ. Pupillene mine er større NÅ enn de var i timene etter jeg hadde tatt det.

Så spørs om det ikke var iblandet noe greier da. Jeg bare har stolt blindt på eksen min som sa den var råbra. Han har drevet på med import og stor-opplegg i mange år så når han sier det er bra så tror jeg han. Burde visst testet en 0,1 ja. Men kjøpte bare 1 g da og nå er det fritt.

Også har jeg bikkjebein av typen som inneholder subutex liggende fordi en annen kompis stod og trykte de i seg rett foran meg og jeg tenkte ikke over den fake typen akkurat da. Bare glemte det av. Så den er jeg ikke gira på å bruke. Hehe.

Så da er det dolcontin igjen og det får bli en annen gang. Med min toleranse (64 kg) så er nok 20 mg evig nok. Uansett det gjør jeg ikke alene.

Nei jeg vet ikke. Jeg har gått på noen smeller her og der. Er bare 2 år siden jeg ble introdusert for annet enn alkohol og det tok noen få mnd til jeg var helt på kjøret. Hadde allerede misbrukt alkohol en stund for å slippe unna livet litt så veien den ble kort. Dessverre.