View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Takk for svar. Dette er bare så ekkelt. Er fryktelig varm og ør i hodet, og rommet snurrer litt når jeg prøver å lukke øynene. Har også en følelse av at blodtrykket er høyt.

Pulsen er ikke så ille da. Den er vel mellom 70 og 100 alt ettersom jeg blir redd.

Jeg er redd for hypertermi. Har lest at det hender seg at symptomer på overdose kan være i 24 timer. Men virker bare merkelig å skulle ta overdose på 0,3...

Ligger her og tenker at hvis bare dette går bra så er jeg ferdig med det svineriet. Det er lenge siden jeg fikk noe positivt ut av det. Det kommer nok aldri tilbake. Jeg tror ikke kroppen min tåler mer rett og slett. Etter at jeg ikke lenger var på kjøret så har kroppen min gått fra å tåle masse til mindre enn normalt tenker jeg.

Det er det varme hodet og hodepinen jeg er mest bekymret for, men må jo bare holde ut. Kan ikke ringe og spørre legevakt for det må ikke komme min fastlege for øre at jeg tok en sprekk i dag. Jeg ber til en høyere makt om å få sovne og våkne trygt i morgen.

Jeg har skrevet et langt notat til meg selv som jeg kan gå tilbake til og lese neste gang jeg skulle få lyst på en smell. Det er IKKE verdt det lenger.