View Single Post
Sitat av saviour Vis innlegg
Jeg har asperger syndrom, en mild form for autisme, dvs jeg tenker veldig veldig fort hele tiden. Det er et mareritt når jeg er dårlig, men samtidig gjør det meg svært inteligent, jeg hadde 6 i alle fag bortsett fra gym. Når jeg begynte på stoff var det tripping jeg drømte om, og jeg har trippet mer en noen jeg kjenner.

Mye IM og IV ketamin, 5-meo-dmt, 4-aco-dmt(rein psylocibin), syre, mdma, 2c-(husker ikke hvilken), og mer. Jeg har opplevd nok trips og etter år med annet slit er jeg ferdig med syre osv av sikkerhetsgrunner ,hrrm, men jeg trenger å få den turen av og til nå også. Så jeg koser meg av og til med speed, og opplevever sterke bånd til de jeg prater med, og om man spiller kortene sine riktig vil slike ting sette spor i en bedre fremtid og forsterket vennskap. Jeg deler mer av det jeg har til de rundt meg når jeg er sånn. Liker å se andre få det like kjekt som meg. Det er jo ikke vits å sitte stein med lomma full i dop når alle andre i rommet er halvdårlige og edru syns jeg.

Jeg får ganske(veldig) bra effekt av speeden pga aspergeren, billig i drift, så jeg holder meg til en eller max to doser. Jeg er gammel heroinist så jeg skyter det like lett som jeg sniffer det, gjerne ca 0,5g i en smell. Men det blir med den smellen. Nå har jeg kommet hjem fra en hyggelig kveld, med dype samtaler og smil og latter. Spiser litt xanor og rivotril for å lande. Ikke det at det hjelper på det nå, men fin rus får jeg. Søvn får vente. Blir vel oppe i natt. Får finne noe space musikk å høre på. Det er alltid en vinner. Har to trekk med hasj igjen, de går innpå nå snart.

Noen andre som erstatter tripping m syre/sopp med speed eller mdma, noe jeg også liker svært godt, men sjelden får tak i. Mdma er jo mer trippy syns jeg, men ingenting får meg så lett på tur, ut i universet, som speed.

s
Vis hele sitatet...
Beklager for off-topic men: Er det fortsatt lov å bestille 4-aco-dmt til Norge? Leste om at det var blitt forbudt i Nederland ens. Skal lage egen tråd, men tenkte å høre siden du nevnte det.