Tråd: heroin dose
View Single Post
Nykter rusavhengige
PapaMarathon's Avatar
766
Flott du kan jobbe litt med det. Du har mye å gi, men også mye du kan då ut av det.

Du som kristeserer hva jeg skriver her har jeg bare et ord til: repsket!

Respekter mine holdninger og ord.

Vi trenger ikke spekulerer så mye i hvem han var, men de fleste jeg Kennet som ruser seg er fantastiske folk når de er nykter. Og det høre veldig sånn ut her.

Det at sønnen din hadde så. Mye omtanke for dere at han ville at foreldrene skulle takle det litt bedre om han fortalte at det ikke var dem sin skyld.

Jeg tenkte på selvmord selv i rusen og sa hadde jeg nesten skyld på mine foreldre så fra min erfaring brydde han seg virkelig om dere og ville skåne dere.

Det at han valgte å ende livet sitt må være utrolig tøft for foreldre. Er selv foreldre til to små og har vært nykter hele veien med dem, men er selv livredd for at de skal arve mine avhengighet og problemer men tenker å være et godt forbilde for dem angående det.

Fint du deler. Men kan jeg komme med et tips?
Synes kanskje du burde spare deg for å snoke mer i hans ting. Skjønner du ønsker å oppklare alt å fimneit din rolle i dette, men la oss si at han i rusen har klart å lufte noe frustrasjon mot deg eller moren (dette har ikke jeg sett eller lett etter heller).
Hva vil det gjøre med deg?

Alle barn vil være frustrert på foreldre av og til og spesielt i den alderen han var i. (sier ikke det er tilfelle her)

Også med tanke på hans privatliv.

Er flott du skriver her og du har mye å gi, men tenk om det er noe som står her som du av god grunn ble gitt tilgang til.

Tenker egentlig mest på deg. Det som har skjedd har skjedd, det er veldig nytt for deg, men tror ikke det kommer noe godt ut av at du fortsetter "å snoke" 0(gå igjennom data osv)

Kan du ikke opprette en egen profil her og skrive brukernavnet ditt å ta kontakt med oss så slipper du å lese masse negativt.

Antakelig vis er du medavhengig. Finnes masse medavhegighets slevhjdlps grupper rundt omkring.

Kontroll av de pårørende er typisk trekk hos pårørende og tenker det må.vøre godt for deg å kunne gi litt slipp.


Er noen grupper.som heter voksne barn. Og barn av alkoholiker, du kan søke etter det på Google.

Håper ikke du tar dette som kritikk, men bare for å hjelpe deg.

Tror det gjør noe med seg å logge inn på hans profil og bruke den aktivt. Kanskje det er lettere å bruke en egen profil. Du har mye å bidra med.


Har du andre barn? Har du bedt om. Psykolog?

Har en liten følelse ut dra det du skriver at du prøver å finne ut om dette er din skyld eller om du kunne stoppet det. Svaret er nok nei.

Har.msn bestemt seg har.msn.bestemt.seg.


Den enste gangen jeg prøvde på det kak jeg.love deg jeg ikke fortalte det til noen og at jeg prøvde å oppføre meg normalt.
Mine råd er:
-Ta å tenk litt igjennom hva det gjør med deg å logge inn på profilen hans.
- Hva kan du gjøre for andre
- Hva er dine behov nå
- Hvem kan du snakke med
- Hva kan du gjøre.med forholdet til konen din for.å.komme igjennom dette (og Evt andre barn)
- Hvordan tar du pauser, har du noe du kan gjøre for å få det litt på avstand om så bare for 5/10min. Ja det er lov å gjøre noe lystbetont for å koble av litt.