View Single Post
Sitat av Chikara Vis innlegg

1. Hvor lenge har du drevet med musikk?

2. Hvilke artister inspirerer deg?

3. Hva har tatt opp mest tid med selve EP'en? Selve komponeringen og utviklingen av låtene, eller det mer tekniske aspektet med å mixe alt? Som folk nevner her er kvaliteten på lydbildet ekstremt bra, uten at jeg kan si særlig mer om det
Vis hele sitatet...
1. fra dagen jeg ble født har jeg hatt en gitar i hånda. har hatt timer i piano, gitar og trommer, og spiller nå litt bassgitar. jeg begynte med musikk seriøst som 14åring. da lagde jeg hip-hop beats. begynte først med elektronika for to år siden.

2. Chopin, Pink Floyd, Amon Tobin, Bonobo, Sorrow, James Newton Howard, Yan Tiersen, Trentemøller, Joe Ford, Asa blant mange andre..

3. Å finne en unik sound som jeg kan stå for 100%. Alt annet har selvfølgelig også tatt mye tid.

Forresten, tusen takk skal du ha, setter stor pris på det

Sitat av DfenZ Vis innlegg
den heftigste gåsehuden jeg har hatt på årevis.
Vis hele sitatet...
Det tar jeg som et stort kompliment. Er ekstremt hyggelig å høre at jeg klarer å gi verdi til andres liv gjennom musikken min.. det er mitt eneste formål her i livet.

Sitat av Spirituell Vis innlegg
EP på replay, fantastisk mann
Vis hele sitatet...
Takk skarru ha!

Sitat av Pope Vis innlegg
Bra jobba

Ikke helt min sjanger, men spennende musikk og bra mix/master
Vis hele sitatet...
Det er alltid subjektivt det med musikk, så det er helt greit det! Har brukt mye tid på mixen, så setter pris på at du nevnte det!
Sist endret av itstherubberduc; 29. juli 2014 kl. 23:14. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.