View Single Post
Sitat av Gelémannen Vis innlegg
Hei igjen folkens! Denne gangen tror jeg at jeg er litt mindre på villspor enn forrige gang. Så, gull eller tull? (btw høyreklikk og "view image" gjør at man kan se bildene forstørret)
De gigantiske er jeg svært usikre på, men de ligner i bunn og grunn på de andre bare svært forstørret. 2 av bildene ble litt uklare, skal få tatt nye hvis de ikke er brukbare. Svar ønskes helst før Lørdag Takk!
Vis hele sitatet...
Jeg vil si at nummer 10, 11, 31, 35, (45?), og 54 ligner på flein, men bildene er utrolig dårlige, så er svært usikker. Du har ikke fått fanget opp fargen på soppene, og det er vanskelig å si ettersom vi ikke ser sporene. Du burde gjøre mere research på hva det er du skal lete etter, mesteparten av disse ser ut som grå flekkskivesopp? Jeg ville ha ventet på flere svar eller lastet opp nye bilder der du får skikkelig lys-setting Og ikke dra opp roten

Sitat av Libertas Vis innlegg
Er det noen som kan identifisere disse?

På forhånd takk!

Jeg legger opp et nytt bilde, siden jeg så da jeg lasta opp det forrige bildet at det ikke var bra nok.
Vis hele sitatet...


Bilde 1 fra topp og ned; 3, 4, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13
Bilde 2 fra topp og ned; 2, 3, 7, 8, 9

Disse vil jeg tro er flein, men vanskelig å si ettersom man ikke ser sporene. Alle du har på bilde 2 kan være flein (Untatt 1 og 6), men ser som sagt ikke sporene, så tør ikke å si noe om de. Last opp nye bilder