View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Min tidligere guilty pleasure var gore videoer. Det skal nevnes at det var ingen "pleasure" (nytelse) i det, men jeg var på et ekstremt vanskelig sted i livet akkurat de årene jeg så på gore. Egentlig leitet jeg etter "den perfekte måte å dø på". Men det er en lang historie jeg ikke orker å begynne å fortelle, da går det plutselig fra noen hundre ord til 3000+ ord.

Sjekker innom litt gore nå og da fremdeles. Men nå så blir jeg ofte kvalm av det jeg ser. Svarer anonymt ettersom jeg ikke ønsker at brukeren min/"min identitet" skal assosieres med akkurat det, er ikke stolt av det...
Vis hele sitatet...
Ser på gore av og til selv. Hvorfor jeg gjør det vet jeg ikke. Er ikke spennende, trivelig, eller gøy å se på, men det er noe som gjør at jeg stadig må se på noen videoer. Er som oftest hvis jeg virkelig kjeder meg og ønsker meg et lite "kick". Jeg ville aldri skadet et menneske/dyr selv så jeg ser ikke et stort problem i det, det er jo tross alt realiteten som vi ser på.

Om det har en god påvirkning eller bringer noe positivt til menneskehjernen? Mest sannsynligvis ikke, spesielt i en alder hvor hjernen utvikles. Gore er nok min guilty pleasure også.