View Single Post
Var bare barnet
KjemikalieX's Avatar
Trådstarter
Igår snakket vi også om Musikkfest som er kommende lørdag(imorgen!)

Vi har snakket om dette løst tidligere også men ikke kommet frem til noe. Nå har vi blitt enige om å møtes iløpet av dagen!

Eneste er at vi har litt sprikende musikkinteresse, og vi deler oss derfor opp på de forskjellige scenen. Så samles vi hovedsakelig på Love&Magic scenen på Elgsletta.

Foreløpig fordeling ser noe ca sånn her ut:
Fengselsparken/Reggae - Uglemos og Fustercluck
Kontraskjæret/Hiphop - KjemikalieX, Kjøtern, Cappy, Pyromanic, Uglemos, Fustercluck, Marori
Love&Magic/Ambient/Elektro/Generell syremusikk(?) - Eplegutten, Bangfish, KjemikalieX, Pyromanic, Slicer

Satt opp de navnene jeg husker, på de forskjellige scenene jeg husker. Vet at det var snakk om noen andre scener men klarer ikke huske hvor alle skal, sikker noen som er feilplassert også! Ble mye snakking, mye mennesker, og endel alkohol igår

Greia er vell hovedsaklig at vi tusler rundt til de konsertene/scenene vi liker, gjerne samlet med andre freaks med samme smak. Så trekker vi tilbake til Love&Magic for å henge med freaks. Så det er altså ingen veldig konkret plan!

Vi er endel flere enn de jeg listet opp, så bare å slenge seg på!
Jeg personlig kommer til å være på Kontraskjæret fra kl 13, kommer til å komme innom Love&Magic og henge der noen timer iløpet av dagen.
Her er det fulle programmet over scener og artister