View Single Post
Sitat av exocytose Vis innlegg
Seks Paralgin Forte er tilsammen 2400 mg paracetamol og 180 mg kodein. Ingen av dem er dødelige eller skadelige doser hvis dette ikke er gjentakende hendelser. Ikke drikk alkohol da det forsterker belastningen på leveren. I fremtiden anbefaler jeg deg å ekstrahere kodeinet, du finner mange slike guider på nettet. Neste gang, sjekk slikt før du inntar noe.
Vis hele sitatet...
Dette som denne karen sier er helt riktig. Jeg har for en liten tid tilbake
(2-3 år) drivi ganske aktivt med disse pillene. Jeg er nå 18 år, jeg blir 19 år gammel i år og jeg har allerede fått klar beskjed om å slutte å drikke så mye som et par lett Øl(2,5% - 2,25% flasker) ikke bare fordi jeg har spist disse pillene, men også fordi jeg har drukket utrolig mye hjemmebrent (96%). og jeg elsker en sterk karsk med mye alkohol i.

Men jeg vill si at disse pillene er småtteri i forhold til mye annet som blir aktivt diskutert på dette forumet, som f.eks Amfetamin og Fremkaldte midler som er utrolig sterkt på nyra og for resten av kroppen i tillegg til at man fort kan bli avhengig.

Jeg hadde også perioder helt tilbake til da jeg gikk i 8 klasse på u.skolen hvor jeg også drev i det små med paralgin forthe som vi stjal av morra til en kammerat.vi hadde ganske mange pille ( bortimot 2-300 piller) og vi brukte disse pillene de dagene vi hadde dorlig råd og ikke hadde penger til mye alkohol. når jeg gikk i 8klasse pleide jeg og spise som du har spist nå. Alt fra 4-5 piller og opp til 10-13 piller mens vi drakk alkohol ved siden av, hjemmebrent eller øl. for å bli veldig full når jeg hadde lite alkohol ville jeg tatt rundt 6 piller og 3-4 øl og så ville jeg ventet litt før jeg evt puttet i meg mere ( dette var i 8 klasse). Perioden jeg hadde for CA 2 år siden og fram til for 1 år siden så spiste jeg nokk helt oppe i 20 paralgin forthe og drakk en øl ved siden av,

og foskjellen fra å spise 6 paragin forthe hvor du kansje blir litt stuka i hue og ting er litt nytt for deg de første gangene, og det å spise 6 piller og drikke 2-3 øl ved siden av er drastisk. rusen blir som at man bare er utrolig dritings.

Og uansett hva alle andre sier, inkluder leger eller andre persjoner som påstår dem har års erfaring med disse pillene. Så ville jeg stått for det jeg har skrevet her, Pillene funker som jeg sier dem funker (når vi snakker om å ruse oss på sterke smertestillende med alkohol ved siden av.

Om du har lyst til å få full efekt ut av pillene drikker du litte granne ved siden av pillene, Men som persjonen jeg siterte har sagt så gnager dette hardt på leveren din, og du kommer til å bli plaget med ofte vondt i mage området p.ga at det er veldig sterkt for nyrene og leveren. ved gjentatte ganger, med korte mellom rom kan du få alvårlige varige og indre skader på organer. Men som sagt jeg spiste MANGE! og ofte, pluss hjemmebrent fylla fredag og lørdag med piller ved siden av, fra jeg gikk på u.skolen.

Og leger og andre persjoner kan si hva dem vill om dette jeg har skrevet, uten at jeg ville byttet mening om hvordan jeg oppfatter disse pillenes virkning - rusens effekt - og evt plager/bi effekter skader du kan pådra deg har jeg dokumentert i skuffen og ingen kan si at det jeg sier er feil for jeg har dette svart på vidt at du får dem samme skadene som meg om du spiser mye og aktivt av disse pillene. Jeg spiser aldri piller som f.eks Blåvalium/ Valium, knips (ecstasy) eller andre piller som er poppulert å prøve seg på.

Nå røyker jeg kun hasj i det dagerlige. og ikke noe annet, jeg snorter litt amfetamin til tider, har gjordt det 3-4 ganger gjennom hele min periode som rus missbruker og jeg har enkel tilgang til det meste av dop ,men jeg har ingen problemer med å holde meg unna eller si nei om det byr seg kjangser.


Jeg vill ikke annbefale noen til å spise disse pillene noe mere enn andre piller, og alle piller du kan ruse deg på er veldig skaderlig for kroppen. og paralgin forthe er ikke det verste man kan drive med, men som alle andre Rusmidler det er ikke bra for kroppen med det veit vi fra før av. alkohol heller er ikke sunt men det er jo låv så 90% av persjoner over 18år i landet drikker sikkert alkohol, kun fordi det er loverlig. og disse pillene du har puttet i deg nå er så absoutt skaderlig men pasienter og persjoner som får disse på resept kan jo spise dem dagerlig i flere år for å liksom bli frisk så hehe.

Her er all faktaen jeg kan gi deg om disse pillene , og du avgjør selv om du skal bli så heavy at du også fucker levern.

Men lykke til med ditt og håper jeg fikk gitt deg svar eller løsninger som kan hvære til hjelp for deg på noen måte.


Og jeg kan