View Single Post
MDMA gjør meg utrolig kåt, det samme kan LSD også gjøre.
Jeg har tatt begge rusmidlene som mål med å ha sex med hun jeg tok det samme, planlagt hele greia.

MDMA er definitivt det beste å ha sex på i mine øyne. Det var snakk om fetisj sex, i form av fantasi bekledning blant annet latex. Det er faktisk noe av det mest intense jeg har opplevd, ingen jag etter å oppnå orgasme kun ren nytelse i flere timer. Det å høre på tech house på høyt volum i tillegg gjorde at jeg ofte gikk inn i dype og langvarige transer av ren nytelse samtidig som jeg ble sugd eller ridd osv :P

LSD har også noen av de samme effektene, med tanke på euforien som oppstår, og at det er deilig med nytelsen sex gir. Det eneste som var vanskelig til tider, var å overse de sterke hallusinasjonene som oppsto, med ansikt som smelter, ting som blir enormt store for og så bli små, alle fargene osv. Det helt spesielle var følelsen av å smelte sammen til en enhet, ikke minst følelsen og tankene som oppsto ved å vite at jeg er inne i en annens kropp med penisen min haha. Ble ofte distrahert av disse tingene, men når jeg klarte å fokusere 100% på det om skjedde, var det en veldig bra opplevelse, og jeg har lyst til å gjøre det igjen