View Single Post
Sitat av Nurse Betty Vis innlegg
I kveld har jeg ikke lest hele tråden, den er opprinnelig litt gammel. Jeg er en voksen dame, men jeg har fremdeles et sexliv. Det som gjør meg ekstra kåt er definitivt rødvin. Her skulle det været et smilefjes, men det er vist dårlig skikk her på forumet. Det er nest best er sex etter marihuana, skjeldent for meg, men utrolig godt. Det aller aller beste er sex, klin edru uten andre stoffer enn det kroppen produserer selv. Jeg har problemer med piller og alkohol, men for meg er det en perfekt kveld når vi legger oss, har sex og sovner ved siden av hverandre. Kanskje det høres klisje ut, men ekte følelser og ekte kjærlighet er ikke verdsatt i dg. Dere må gjerne kalle meg gammel og sær, tar i mot kritikk fra dere Med Freeaks i kveld.
Klem fra Betty
Vis hele sitatet...
Tull.

Jeg var i et tidvis jævlig lidenskapelig forhold, og enda vi hadde nok av nøktern sex (ihvertfall opptil at jeg ble heroinavhengig) var det ingenting som kunne måle seg med å kjøre seg opp og knulle som dyr fra kveld til morgen.

...Når det gjelder piller og alkohol er jeg selvsagt enig med deg, og sex på marihuanna har både for- og bakdeler. Men det virker ikke som om du har utforsket den magiske verdenen stimulanter som amfetamin og mdma tilbyr - for ikke å snakke om ghb/gbl.