View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Stray Wanderer Vis innlegg
Tror ikke du har blitt anmeldt. Bonden har nok gått lei av plukkere og forsøkte å skremme med politi for å forsikre seg om at du ikke kommer dit igjen. Han kjenner vel ikke navnet ditt? Politiet kommer ikke til å starte et kommunedekkende man hunt utifra hvordan bonden har beskrevet ditt utseende. Politi idag har ikke ressurser til å rykke ut til et pågående innbrudd, hvorfor skulle de bruke tid på å lete etter en fyr som de ikke kjenner navnet til og som bare gikk på en annen manns eiendom og plukket sopp?

Forresten - politiet kan gjøre hva de vil. De kan selvfølgelig ransake boligen din hvis de ønsker. De ringer bare til en lokal politijurist og sier "mistanke om salg", boom, ransakelsesordre. Det at en riksadvokat sa ditten og datten om praksisen betyr ikke at alle politijurister og betjenter har omstilt seg deretter.
Vis hele sitatet...
Når de åpenbart fulgte etter meg (kjørte sakte etter meg langs gjerdet og snudde da jeg gikk i bilen og lå bak meg et stykke) er det ikke vanskelig å finne ut hvem bilen står på i alle fall.

Jeg vet at politiet har viktigere saker å ta seg av, samtidig har de jo vist at de ofte prioriterer småsaker som besittelse likevel.