View Single Post
Travis Bickle
Taxidriver's Avatar
Trådstarter
Sitat av _abc_ Vis innlegg
Sykt bra, fortsett med en serie av disse, det må jo bli en fantastisk serie. Om jeg hadde hatt veggplass og cash så skulle jeg forhåndsbestilt hele serien. Så utrolig kult. Har sett mye av det du har delt her, når fant du din indre kunstner? Har du alltid tegnet og malt og tatt bilder og slikt eller bare snek din indre kunstner seg frem og krevde plass?
Vis hele sitatet...
Takk for en hyggelig tilbakemelding!

Jeg skal forsøke å svare på spørsmålet ditt. Den indre kunsteren har alltid vært med meg, men den har slitt en del med å finne uttrykksform. Jeg har alltid sett på meg selv som veldig kreativ og har drevet med alt fra å skrive dikt til spraylakkering. Spiller litt gitar og hadde et åttespors studio som jeg har spilt inn musikk på.

Jeg har alltid hatt lyst til å være flink på å male og tegne, men har aldri jobbet noe særlig for å bli det. Jeg var over tretti før jeg plukket opp penselen, da ved å printe ut og skjære stensiler for å lage de bildene i «pop art stil». Dette var vel rundt 2012.

Jeg har aldri vært flink til å male eller å tegne, men jeg har etterhvert turt å feile. Det er det viktigste, det er det man lærer av. Hvis man ikke tør å prøve noe så blir det heller ikke noe. Man lærer veldig lite av å seire, kunnskapen kommer ved tap.

Håper dette var et svar som ligner noe du var ute etter. Jeg bablet litt i vei her men.