View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Føler jeg hijacker tråden litt MEN det er relevant så here it goes!

Har også en far som jeg misstenker har drevet psykisk vold oppigjennom årene, men er usikker da jeg ikke helt klarer å sette fingern på det! Men han har fått meg til å føle meg dårlig til tider, typ "du er lat, se på meg jeg trener å er verdens sunneste" han sier det ikke direkte, så er vanskelig.. Føler også jeg må gå på eggeskall for å ikke gjøre han forbannet.. Men når han først blir forbannet er det ikke raserianfall, men type rolig sint, noe jeg syntes er mye værre!

Tok han også i å lyve her om dagen på en avtale han skulle holde mellom meg å han, når jeg konfronterte han ble han forbannet å kjefte på meg siden jeg trodde han løy. Har egentlig innsett denne personen har gjort mye skade på meg oppigjennom årene. Klarer ikke å dra i familieselsskap med han for da kommer hersketeknikkene, totalignorer meg, snakker med andre som om jeg ikke eksisterer..

Men syntes ALT DETTE har vært så vanskelig, ER DET PSYKISK VOLD? Er det derfor jeg har så dårlig selvtillit ?? Føler meg trenger hjelp men klarer ikke å sette ord på noe av det for det skjer så "smooth". Men klarer ikke å være meg selv rundt han