View Single Post
Sitat av *pi Vis innlegg
Jeg tror han troller. Gir ikke helt mening å slenge om seg med formler hvis han mener jeg er for ignorant til at det er verdt å svare på spørsmålet mitt i klartekst.
Vis hele sitatet...
Hva er dette for hersketeknikk? Det var sånn vi holdt på når vi gikk på ungdomskolen, dette er abolutt ingen troll fra min side. Jeg har helt rett i min påstand. Er det sånn at når du ikke kan eller klarer reargumentere eller svare tilbake at ting bare da er troll? Kanskje du troller meg hardt nå, for å gi tilbake med samme mynt.

Sitat av gekko4u Vis innlegg
Troller eller litt far gone i egen forståelse..
Det er hvertfall ikke brøyta helt fram til stasjon.

Jeg syntes det er ganske interessant med farmakologisk virkning og spesielt det med urin ph og lipid virkning av reabsorpsjon og halveringstid..
Mye brus og andre sure ting gjør jo at du pisser ut nesten all amfetamin.
Spesielt at sitron etter metabolisering øker urin ph
Vis hele sitatet...
Dette er ikke rart i det hele tatt. Du har rett i mye av det du sier, men du bommer også fullstendig, spesielt på t2. Hvor får du disse tallene fra? Det står konkret på FK at 2d6 spiller en vesentlig rolle innenfor disse medikamentene. Det du nevner med PH er derimot helt riktig. 3A og 2D har så og si en rolle innenfor ALLE medikamenter vi har oss tilgjengelig. Nå går vi et lite stykke fra tema her, og om det er vits i å fortsette en vennlig diskusjon av hvem som har rett eller ikke spiller ikke en stor rolle.

Hvorfor er attentin norges strengeste regulerte legemiddel? Selv over oxy(con/norm) Dolcontin og resten av A-gjengen tror du? De er også ekstremt vanskelig å få på blå resept etter man fyller 17år av en eller annen mongo grunn, så de er "svindyre" eller så er vi bare vandt med at medikamenter satt ut av apotek er meget billig i norge, med mindre en trenger Soliris eller lignende.

Attentin er sterkest av det vi har registrert. Jeg har prøvd dem alle, men for mange år siden så kom en kompis av meg hjem fra usa der han i sin studietid brukte det omtalte Adderal. Hvilken dose det var det kan jeg ikke huske, men wow, disse var det virkelig futt i, og man(jeg) ble ekstremt speeda. For min del var denne varianten langt sterkere enn ritalin/attentin/elvans tilsammen.
Sist endret av noguhso; 9. februar 2023 kl. 13:33. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.